Drommarnas varld....

Tror det blir till att jobba hemifran imorrn igen... why? Jo for en annan "snow storm" ar pa ingang! Ikvall har det till och med varit varningar pa tv:n nu och da, sant har "storm watch warning" med ett tjutande ljud. Sa idag har det varit kaos i alla affarer tror jag nog... folk ska bunkra upp nu sa dom klarar sig. Ska tydligen vara lika daligt vader pa onsdag... Ar val den femtielfte snostormen vi har bara i ar kanns det som... tror jag ska borja name them snart...lol

Hade hellre velat vara har just nu...

En sommarkvall pa stranden och grilla med kompisar


...eller har, pa en strand i Miami..


...drommer mig tillbaka...








...eller vargfor inte back to California...:)



I'll keep on dreaming! Men som tur ar, ar inte vintern speciellt lang har... langtar saaaa till varen!
Hade jag haft pengar hade jag passat pa och gjort detta igen nu nar vi har gott om sno..



..eller det har...:)


Sista january idag... time sure flies!





Kommentarer
Postat av: Linnea i Alabama

oh vilka fina bilder!

2011-02-01 @ 06:03:24
URL: http://skruttplutt.wordpress.com
Postat av: Gabriella

Åhhh, vilka bilder haha! Härligt!! Men visst snö är ju nästan lika härligt ;) ;)

.. vi ska också få snöstorm, varningen är från kl 19 ikväll :)



Ann Arbor känns mer europeiskt än helylle amerikanskt tror jag:) Men det verkar skilja en del mellan de flesta stater, känner inte alls igen mycket av det som ex Linnea i Alabama beskriver.

Hur är det där du bor? Internationellt och skandinaviskt?



Ann Arbor e en stor universitetsstad, och bilindustrin har blomstrat här i trakten... Det finns en del utbytesfolk inom både universitetet och bilföretag. Mest asiater och tyskar. Ofta är de här några år bara och åker tillbaka sen. Men det är inte så internationellt som ex LA eller NY, man hör inga andra språk pratas direkt ;)



Hoppas snöstormen är nådig mot er ;)

2011-02-01 @ 16:15:08
URL: http://gabriellahellstrom.blogspot.com
Postat av: Anna i USA

Hur har ni det med vädret nu?

Vi har bott i denna lägenhet sedan mitten av September 2010 :)

Bor du i hus eller lägenhet?

2011-02-04 @ 03:01:58
URL: http://annaedback.blogg.se/
Postat av: Anna i USA

Hur är vädret hos er nu?

Vi har bitt i denna lägenhet sedan mitten av September 2010 :)

Bor ni i hus eller lägenhet?

2011-02-04 @ 03:02:56
URL: http://annaedback.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej. Kul att du hittade till min sida :) Välkommen.

Som du säkert läst så börjar vår historia i Mellanöstern 2006.

Flera år senare vill vi inget annat än att flytta NU. Längtar verkligen till USA, men p.g.a av att Ken jobbar utomlands och jag pluggar under tiden, så får flytten vänta lite.

Men när vi väl flyttar dit, så kommer vi att bo i delstaten New York och staden Wilton.

*

Nu blir jag nyfiken på vem du är, och fortsätter att läsa din blogg :)

2011-02-05 @ 11:29:27
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0