Sick and tired....

....bokstavligt talat! Har inte tid med detta nu! Ar less pa detta nu! Ser ut som hej kom och hjalp mig, kanner mig som hej kom och hjalp mig. Kanner mig helt tung och trott i huvet. Nasan rinner konstant. Har hostat sa mycket jag har ont i magen. Hostat bort mig rost sa det later som jag ar i malbrottet nar jag forsoker prata, om nat ens kommer ut ur min mun. Ingen ork alls. Ont i kropp och knopp. Ingen matlust. Kan inte sova. Det ser ut som jag grater da det kommer tarar ur ogonen pa mig, men det ar inget jag ar ledsen over... bara mina ogon som ar helt vattenfyllda sa det rinner over. Har varken tid eller lust med detta nu!! :( Men det har man val kanske aldrig...

Dom skickade hem mig fran jobbet igar... En aldre dam kom in till mig och fragade nar jag slutade, "Fem" sa jag da. Sa sager hon att hon slutar fyra och kan skjuttsa hem mig da sa jag slipper ga.. Sen kom en annan kille in till mig och sager att jag inte behover kanna at jag maste vara kvar och jobba om jag inte kanner for det... att jag ga hem any time och vila upp mig istallet. Kande dock att jag ville avsluta en grej som jag paborjat.. hade lite ork kvar da. Men sen kande jag hur det blev varre och varre. Da kommer samma kille in igen och praktiskt taget skickar hem mig..:P Sager at mig att strunta i jobbet nu, ak hem, drick nat varmt och ta en liten nap. Kunde ta med datorn hem sa jag kunde fortsatta senare om jag kande mig battre om jag ville... sagt och gjort. Skickade in en grej vid 21-tiden, da far jag ett mail fran samma kille.. "Johanna, thank you but what are you doing, go sleep, get some rest, forget about work". Dom ar snalla dom... gick aldrig till jobbet idag. Forsokt jobbat liiite hemifran... kanner jag mig battre i helgen kanske det blir lite mer da... maste ju fa ihop pengar juu!

Skulle helst av allt bara vara hemma i sverige nu och bli lite bortskamd och ompysslad av mamma... precis som det var nar man var liten och hemma fran skolan. Ligga i soffan och kolla pa film och ata lite svenskt gotta... kanske man hade fatt matlusten tillbaka...lol

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig!! Hoppas du mår bättre så snabbt som möjligt :) kramkram

2011-02-26 @ 12:46:53
URL: http://saraklara.blogg.se/
Postat av: cessie

Hej! Jag stannade med hemma från jobbet i går.. såklart att man alltid ska drabbas av dåligt samvete då! Det känns nästan som man inte får vara hemma om man inte är så pass sjuk att man inte kan kliva ur sängen!!

Hoppas du kan få vila upp dig under helgen och så nya tag på måndag!! Krya på dig!!

2011-02-26 @ 19:16:24
URL: http://cessieinseattle.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vilka jättegulliga arbetskamrater du har :) Krya på dig :)

2011-02-27 @ 05:27:42
Postat av: Anonym

Vilka jättegulliga arbetskamrater du har :) Krya på dig :)

2011-02-27 @ 05:29:10
Postat av: cessie

Hej! Hoppas du mår bättre i dag! Jag har tyvärr blivit sämre, men det är helt och hållet mitt eget fel:-)



Jo just det jobb var det ja... jag e statsvetare och vill väl helst jobba inom något som jag med utbildningen att göra eller på universitet... men jag jobbar som VD assistent på ett health research company... helt ok men inte min kopp the.



Vi hörs snart! Kram

2011-02-28 @ 05:30:31
URL: http://cessieinseattle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback