Shopping spree!

Igar var Sanne och jag till Trumbull mall en vanda... och jag hade en egen liten shopping spree medans hon klippte sig. Farligt farligt, men ahhh vad det behovdes! Minns inte sist nar jag kunde shoppa lite at mig sjalv sa dar! Tank vad glad man kan bli for lite nya klader...:) Sjalvklart ska man hitta hur mycket som helst! Fick hejda mig lite...lol Finns det nat battre an nar man kommer till kassan och ska betala och det blir mycke billigare an vad du trott... NAAAA! :) Sa skont da man for en gangskull val kunde kopa sig nat utan att fa daligt samvete over att man egentligen inte har rad.

Detta ar vad som fick fojla med mig hem...

En typisk "Johanna"-top och en bikini overdel...:)


Inte typisk mig, men det ar farligt att bara testa for skojs skull...lol


Jobb byxor och annu en top som var saaa skon!


Mindre kul ar det nar man maste handla saker man inte vill spendera sina pengar pa men maste ha, sa som toa papper, tvattmedel, diskmedel, stadgrejer osv... och lite mat..Detta ar vad vi kom hem med nyss..:O



I torsdags lagade jag en 3-ratters till mig och M. Blev lite stressigt dock och fick satta igang direkt nar jag kom hem fran jobbet. Hann precis klar nar han kom efter att han slutat skolan. Det blev skagenrora snittar (hjartformade... cheesy, i know.. menmen!)


Till sjalva varmratten blev det steak, bearnie(jag o stavning?!) sas och ungsbakade klyftpotats, och till efterratt blev det panncake cake. Han alskar ju svenska pannkakor, sa gissa om det gick hem! :)


Lite mysbelysning...:)


Var inte nadigt vad matta vi blev efter det! Men Mmmmm sa gott det var! :)

I fredags hade vi en spelkvall har hemma..:) spelade Uno och kort... nar vi spelade bluff tog det ca 2,5 timma!!!! TVA OCH EN HALV TIMMA!! For en omgang, haha..tok tok! Hade riktigt kul och efter mycket om och men sa vann jag anteliiiigen!!

Imorrn ar det "Presidents Day" vilket innebar att vi ar lediga fran jobbet... niiiice! Hade garna akt bort nanstans, men far val bli nan annan gang istallet! Ar som sagt saaa sugen pa att aka bort over en helg eller nat snart, var sa langesen nu...:( Det gor sa mycket att fa lite miljo ombyte! Specielt till nat stalle dar det ar liiite varmare an har! :) Om 3,5v ker M till Chile igen... liiite avis ar jag maste jag saga! Onskar jag kunde folja med men blir ju liiite svart da jag inte far lamna landet... (eller far och far, far far jag val men da kommer jag inte in igen... dumma regler!). Sa jag far vara kvar har... nar han aker ar det prick 1ar sen vi akte dit tillsammans. Vilken resa det var! :) Hann med mycke under bara en vecka dar. Traffade sa manga slaktingar varje dag... enda hann vi inte ens med halften! lol Tog ju aldrig slut pa slaktingar...haha Det var ju aven forsta gangen jag fick kanna pa hur en jordbavning kandes som. Den stora jordbavningen var bara 2v innan vi kom dit och vi hinner knappt ut fran flygplatsen nar vi landar forsta dagen da det storsta efterskalvet kom... naaagot skrammande kan jag saga! Redan forsta dagen hade vi fyra jordbavningar och pa natten hade vi runt sex... uscha!! Folk dar ar ju vana vid dom vid det har laget da det kommer nagra lite nu och da... Tror jag aldrig atit sa mycke i hela mitt liv som jag gjorde den veckan heller! :P Behovde inte ata pa veckor sen nar vi kom hem..haha! Speaking of food, sa ska jag ta mig nat att stoppa i magen nu...





Kommentarer
Postat av: Sofie

Mmm skagen!

2011-02-21 @ 06:12:19
URL: http://scienceandletters.tumblr.com/
Postat av: Marie

ooooh, vill oxå till trumbull mall ju... looved it :-)

2011-02-22 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0