Dinner anyone?


Nan som har en bra idea pa en god middag, let me know! :) Kanns som jag kor pa samma om och om igen, sa det vore kul med lite variation!! Igar gjorde jag lasagna som jag pratat om att gora saaa lange men aldrig tagit tummen ur baken och gjort det, forren igar det vill saga! :) Gott var det iallefall! Blev en hel del over sa det blev matlada till jobbet idag ocksa...:)

Kanske inte ser sa gott ut, men tur att man inte ater med ogonen da..;)


Igar var det som sagt "Valentines Day"... var som vilken normal dag som helst har hemma forutom att mina goa roomates ar sa goa och lamnat detta till en...:)


Idag fick jag anteliiiiigen traffa M igen idag... aven om det bara var for 2min! Han stannade till en snabbis pa jobbet pa vagen nar han skulle till skolan. Var val nara pa att krama sonder honom stackarn! lol

Inte nog att jag fick en stor bamsekram sa fick jag aven detta...:)
 


Saknar honom redan!!!



Kommentarer
Postat av: cessie

Hej! Nu har jag kikat in hos dig! Vad jobbar du med? Låter spännande med din "historia" med hur du kom och sedan blev kvar i USA. Jag antar att du trivs eftersom du har varit här i 6 år!! Tror du att du kommer flytta hem någon gång? Jag trivs bra, jag vill nog inte flytta hem än, men kanske i framtiden. Jag trivs bra eftersom jag har goda vänner, men jag tror jag skulle bli lite smått deppig utan dem:(



ha det bra sålänge, och vi hörs!!

2011-02-17 @ 06:34:34
URL: http://cessieinseattle.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vilka fina blommor :)

2011-02-18 @ 12:05:01
URL: http://www.monvoyageamericain.blogspot.com/
Postat av: Eleonor

Tack! Jag älskar vitt guld och diamanter =) Den matchar fint med min förlovningsring också?



Jag tycker du ska laga hemmagjord chili och äta med frito scoops.. det är sååå gott! Det finns pulver att köpa och på baksidan står det exakt hur man gör det. Hur enkelt som helst. Vi äter det med gräddfil och lök på toppen..

kram

2011-02-20 @ 20:04:05
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0