Commercials!

Nagot som finns mycket av har i USA ar TV reklamer. Jag som tyckte det var mycket i sverige, men det ar ju ingenting jamfort med vad det finns ar har! Kollade inte lika mycket pa TV efter jag kom hit eftersom det enda man sag var ju bara en massa reklamer. Pa a 30min show ar det val minst fem reklamer, no kidding! Helt sanslost! Blir ratt lass efter ett tag. Men maste erkanna att ibland sa finns det en del roliga reklamer... tro det eller ej!

Har ar en som jag fastnat for...

..finns manga varianter fran progressive, men har ar en...

Sen finns det en del fran geico ocksa... Hade det inte funnits nagra underhallande reklamer hade val ingen orkat statt ut med all reklam men maste sta ut med for att fa se sitt program. Det ar sa mycket reklam pa sa lite actual program... haha, tank vad man maste sta ut med... livet ar hart ibland! lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0