Im in love....

... with my niece and nephews. Tror jag ska smuggla med dom hem till USA...:)

 

Kom precis hem fran min lilla road trip... Orsundsbro-Linkoping-Mullsjo-Orebro-Orsundsbro. Hunnit med att traffa mormor och morfar, syster med familj och kompisar... Har kommer lite bilder fran tiden i Sverige so far...later dom fa tala for sig sjalva...

 

 

Brorsan hade vart med pa forsta sidan och mitten uppslaget av Ena-Haba tidningen..:)

 

Min goa mamma!

 

Gloggkvall hos grannen

 

Fina mormor & morfar!!

 

Syster yster...:)

 

Jag och mina harliga nephews!!

 

Busiga Alma

 

Mina godingar!!

 

Josephine och Josefin... aka Josse & Jotte! Looooong time no see!! Underbart kul att traffa er igen tjejer!! :D

 

To be continued....


Kommentarer
Postat av: Nadja

Guud vilka små sötnosar!

2011-12-20 @ 10:35:02
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Gabriella

Åhhh vad mysig du ser ut att ha det :) Barnvagnen ser tung ut :)

2011-12-20 @ 16:40:54
URL: http://recyclingthegoodmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0