Me, myself and I...

Idag har det vart en riktig slappar dag. Behovligt. Borjade med en skon sovmorgon och lite snooze och mys. Sen forflyttade vi oss till soffan i TV rummet... skont att bara vara ibland och inte gora nat speciellt. Skjuttsade mannen till jobbet till 4pm. Eftersom alla verkar jobba idag eller ar borta sa fick det bli en dag (eller halv dag) med mig sjalv... me, myself and I...  Drog till mallet en vanda och inskaffade lite nytt..:) Tva trojor fick folja med mig hem. Sen svangde jag forbi Stop&shop och hyrde film, sa ikvall blir det filmkvall med mig sjalv... och massa gotta! :) Ar faktiskt lite stolt over mig sjalv maste jag saga.... trodde pasarna skulle vara slut vid det har laget, men dom ar ca halvfulla fortfarande... otroligt men sant! :O Fast efter ikvall ser det nog annorlunda ut...haha.

 

Dvd spelarn ar trasig sa det far bli film pa datorn istallet...
Movie night's about to start...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0