I made it...

... to the gym!!! wohoo!! :) Kanns saaa bra!! Var nog ett halvar sedan jag var dar sist.. oh my! Jag har aldrig vart nan riktig "gym-mannska" och forsta gangen jag satte mina fotter pa ett gym var nar jag kom hit for 6 ar sedan. Jag tranar inte for att ga ner i vikt eller nat sant, mer for att bara halla mig i form.. och forsoka se till att det inte skumpar och dallrar for mycket dar man inte vill att det ska dallra och skumpa! Ar def inte nan traningsnarkoman! Men man mar bra av att rora pa sig helt enkelt! Sen finns det ju valdigt manga olika saker man kan gora for att trana eller rora pa sig..:) Gjorde ett forsok att ta mig dit forra veckan, men sa ringde M och sa att han slutat jobbet sa det var bara att vanda om och aka och hamta honom sa det blev inget...  I was so close! :P Men nu sa... nu gick det hela vagen! :)

 

***

 

 

M var ledig igar sa vi mottes upp i Sono (South Norwalk) nar jag slutat jobba. Kopte oss en varsinn mumsig oreoshake och bara strosade runt och mos av den skona kvallen. Sen slank vi in to the movies och sag "Rise of the Planet of the Apes". Mys kvall AB!! :)

 

 

Mysiga downtown SoNo (bilderna ar tagna vid ett annat tillfalle)

 

***


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har inte varit på gym sen usa :P nooo good! Men Johanna, du behöver nog inte oroa dig över nått daller tror jag :) hihi.... Oreoshake låter så mumma!! :) Var filmen bra? jag tänkte kanske kolla den, när den har premiär overhere! kramkram

2011-08-10 @ 16:47:27
Postat av: Mariah

åh, jag måste testa den där oreoshaken, I love oreos :P Härligt att du tog dig till gymmet! way to go!

2011-08-10 @ 22:35:45
URL: http://prithie.blogg.se/
Postat av: Marie

Grymmis som tog dig till gymmet :-) ska försöka följa ditt exempel men får se hur det går :-p

2011-08-10 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0