2 days left!! :)

Forst och framst vill jag bara skanka en tanke pa alla nere i sodern. Gissar att de flesta hort pa nyheterna vilken forodelse dessa tornados har bidragit med. Det ar hemskt! Ibland kanns det skont att jag bor dar jag bor, da det inte ligger i jordbavnings baltet, eller kanner av dessa enorma tornados! Visst har vi haft tornado varning nangang... men inte har det blivit nat riktigt stort som dom far erfara down south! Man borjar ju undra vart denna varld ar pa vag nanstans med dessa jordbavningar, tsunamis och tornados... Var ju inte alls langesen japan drabbades nat sa innerligt av jordbavningen. Kanner folk i Japan, och som tur var klarade sig alla oskadda.
det ar ju nastan att man borjar undra vad som kommer harnast?

***

Nu ar det som sagt bara tva dagar kvar...  TVA dagar kvar tills the big day!!!! Bring it, im sooo ready!! :D

***

Maste saga att varen vart lite sen iar... forra aret vid den har tiden hade vi ca 30+ och sol.. rena rama sommarn! Iar var det annat.. men nu sa verkar varen anteliiigen kommit! Looove it! :)



***


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hejsan,

vet inte om jag kommenterat på din blogg tidigare. Nadja heter jag iaf. och jag läser din blogg lite då och då och jag läser dessutom Susanns blogg så jag får veta en del där, hehe.. Lycka till och hoppas att det blir en fantastisk dag! (Det är jag säker på att det blir)

2011-04-29 @ 14:31:03
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: kusin Anna

Ha en fantastisk dag!!! Tänker på dej/er!!



MÅnga kramar!!!

2011-04-30 @ 13:03:04
URL: http://lillbubis.blogspot.com
Postat av: Sara

Grattis mr&mrs Barboza!!!

Nu vill jag ha en uppdatering :) Hoppas ni hade en underbar o magisk dag!! kramkram

2011-05-01 @ 09:40:36
URL: http://saraklara.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ha en underbar dag!! Ser fram emot en uppdatering. Tack för din fina kommentar.

2011-05-01 @ 23:58:38
URL: http://linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0