Torsday = Outsourced!!! :)

I morgon ar det fredag...

"På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest - Men fredag är ändå den dagen som känns bäst - Ge mig då kyckling, det gillar jag mest - Kyckling på fredag, det enda jag vill ha - Kyckling på fredag, då mår man riktigt bra - Kyckling på fredag, vad var det jag sa? - Jag vill ha fredag idag!" :)

Den laten har jag haft i huvet hela dagen idag! Kanske far ta och ata kyckling imorrn da! haha! Blir ingen artsoppa idag dock!!! 

Torsdag innebar att M och jag ska titta pa "Outsourced" efter han slutat skolan ikvall...som vi alltid gor, haha... I just love that show! :)

Sa var det redan torsdag... igen. Gott! Fredag i morgon = halvdag pa jobbet... sen helg! :) Jobbar bara tva dagar nasta vecka... vilket ar skont! MEN lite orovackande ocksa for den delen. Det innebar att jag bara far lon for 2dagar!!! TRE dagars lon jag gar miste om! Hur ska det har ga? Jag som normal sett preciiiiis far ihop sa jag har till hyra, rakningar och mat... men nasta vecka da?? Der ar mer an halva veckolonen jag blir utan! INTE KUL!!! :( Borjar fa lite smatt panik... menmen! Hoppas det loser sig pa nat satt!! *haller alla tummar jag kan hitta*

Nu ar det dinner time!!


Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Jag bor i norra Kalifornien, 10min fran downtown Sacramento och ca 1 och en halv timme till San Fransisco :)

Jag har varit har i snart 2 ar. Och du?



Jag alskar LA, helt underbart :) Men ostkusten ar mycket mycket bra den ocksa. Bor du i NY?

Sa kul att lasa bloggar fran svenskar i USA. Far mig att kanna mig mindre ensam. haha!

2010-11-19 @ 05:47:41
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0