I vantans tider...

Sitter har och vantar pa att Mr M ska sluta jobba sa jag kan aka och hamta honom. Han var sa snall och hamtade mig i morse sa jag kunde fa lana hans bil idag. Under tiden sitter jag och gottar mig med lite svenska hollywood fruar... Maria ar ju bara for skon!

Passade pa att ta mig en vanda till Old Navy och Kohls idag...bara fonstershoppade dock... ekonomin tillater mig inte sa mycket annat just nu, trakigt men sant! Vad hor jag om inte julmusik i hogtalarna inne pa Kohls....NU!!! Har borjas det i tid maste jag saga! Men det ar klart, nu ar ju Halloween over sa da borjas det med julen pa en gang, efter jul blir det val Valentines Day, efter det Pask... en hogtid hinner knappt sluta innan det borjas med den andre! Ar ju bara 3v kvar till 1:a advent... oh my, tiden bara flyger ivag maste jag saga!!

I morrn ska jag hjalpa Johanna (en av mina roomates) med att filma sin shortfilm. En shortfilm jag hjalpt henne mycket med...skojskoj! Har borjat skriva pa en egen liten screenplay nu... ar ratt mycke jobb sa det lar ju ta sin lilla tid innan den blir klar, menmen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0