Fran co-producer till skadespeleska

Har var det snabba ryck! Skulle ju hjalpa Johanna med sin shortfilm idag, och tanken var ju att jag skulle hjalpa till bakom kameran, men icke da! Hon ringde mig i morse och sa att en av hennes skadespelare precis cancelled on her och bad mig hoppa in i hennes roll istallet. Sagt och gjort, hoppade in bilen och korde hem, in i duschen, pa med klader och packa med ombyten, ata lite frukost och sen ivag till Scandia for att filma... Hade ju inte direkt kunnat plugga in alla lines, men var inte helt orolig enda iochmed att jag vart med johanna och planera hela filmen sa jag visste redan innan vad som skulle handa och nar. Gick bra som tur var! Hann dock bara med en scen idag... sa det blir till att filma hela nasta helg! Ar dock liiiiitesugen pa att aka in till NYC nasta lordag da Sebastian Ingrosso ska spela pa Patcha... menmen, far se hur jag gor och om jag har rad.

Nar vi var klara med filmningen var det bara att aka hem och ata lite middag innan det var dax for att skjuttsa Mr M till jobbet. Snabba ryck har! Fundera pa att aka till biljard stallet i kvall me mina tjejer da en kille fran skolan ska dj:a dar... men far se hur det blir iochmed att jag inte vet nar M slutar, maste ju aka och hamta honom da.

 

By the way... ar det nan som vet hur man fixar till designen pa bloggen sa far ni garna saga till... ar ju som sagt en nyborjare nar det kommer till detta och har inte riiiktigt fatt klam pa allt an!

Have a good night everybody! :)


Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Hej. Vad kul med annu en Svenska i USA. =)

Det finns massor om blogg design om du googlar det :)

2010-11-11 @ 04:30:42
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0