Casual friday... underbara fredag!

Gillar fredagar jag... och denna dag ar det hur underbart vader som helst ute vilken gor den annu battre pa nat satt! :)

Casual friday pa jobbet... gillas starkt! Halv dag, sa alla slutar 2pm... gott AB! (borjar dock 9am istallet for 10... menmen!) Ibland brukar vi aven bestalla pizza och ater tillsammans. Eftersom det ar sa underbart vader (kan ju knappt tro att det ar den 12november med detta vader) tog jag mig en liten omvag pa vag hem fran jobbet sa jag fick mig en extra lang promenad... harligt harligt!

Nu ska jag ga och se om jag har nanting atbart i kylen... vilket jag tvivlar pa da jag vet att jag maste aka och handla (vilket jag skulle behovt gora tidigare i veckan, oh well).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0