Busy busy busy...

Vet inte vart den har helgen tagit vagen om jag ska vara arlig! Den bara sprang ivag... nat grasligt fort! Blidde en vanda till mallet i lordags... farligt farligt!! Men ahh vad jag alskar denna eviga rea!! :) Shoppingen har ar nat av de basta maste tillaggas! Blir dock inte sa hemskt mycket utav det nu for tiden da det mesta av lonen gar till hyra och rakningar..:( menmen! kom inte hem helt tomhant denna gang... maste ju fa unna mig nat nangang tycker jag! Blidde bara nat litet.. (var dessutom behovligt!). Nat annat som jag ar i stort behov av ar skor... vinterskor!! Far jag ta nasta gang!

Hamtade upp M nar han slutat sen akte vi hem till Lukas. Han och ligan flyttade forra veckan och bor nu nastan bokstavligt talat grannar med oss.. jatte mysigt hus! Blev visst kvar dar ett bra tag! Kvallen blev till natt och natt blev till... ja... akte sen hem hit och slocknade pa en gang! Hann knappt lagga huvet pa kudden..haha!! Var sa skont att fa vakna upp av sig sjalv for en gangsskull pa sondagen... ingen klock som ringde, ingen som var tvungen att aka ivag till jobbet, (som det ALLTID annars ar) inget stress... underbart!!! Kunde bara ligga och snooza lite, gosa lite, prata och kolla pa film. Tank om det kunde vara sa varje dag! MYS!! :) Skamde aven bort M lite och bjod pa frukost pa sangen..:)




Tyvarr sa hade ju han en MASSA laxor att gora, sa efter mycket om och men sa akte han hem... nagon hade visst liiite svart att slita sig markte jag..:P Foljde da med Johannas Chris till en mexicansk resturang och kopte lunch... hem och at, sen var det bara att hoppa in i duschen och sedan borja filma igen... filmade verkligen heeela dagen!! Intensivt, men kul! Ska bli spannande och se the final version nar det blir klart! Hann dock med liiite wii lite nu och da...lol  

Idag pa jobbet hade vi staff meeting, da vi alla fick beratta lite kort ens historia for alla, vad vi gjort osv fram tills nu och vad det ar vi gor pa jobbet eftersom det har borjat en ny hogt uppsatt person. Gjorde detta sa han skulle fa en liten bild pa vilka det ar han jobbar med och vem som gor vad. Gillar verkligen INTE att prata hogt infor massa folk... uscha! Har aldrig gillat det och blir alltid lika nervos varje gang jag maste gora det! Kande hur hjartat borjade springa ivag och hur allt rodare jag blev i ansiktet ju narmare min tur det blev. Sjalvklart ska jag stumble pa vissa ord dessutom... sjalvklart! Usch fy och bla! Kandes precis som man var tillbaka i skolan och skulle gora nan redovisning infor klassen... Anyhow, berattade ju bland annat att jag researchar top 10 news stories och upload them for the newsletter som dom skickar ut varje vecka. Nar jag sagt det fick jag reda pa av min boss att de haft runt 200.000 (more or less) subscribers forut, men sen jag borjat sa har dom nu ca 400.000... det dubbla!!! Och det ser ut att oka aven mer! Hoppsansa... maste ju vara nat bra jag gor da...:)

Nasta vecka ar det en kort jobbvecka... eftersom det ar Thanksgiving, jobbar vi bara man-tis... gott! MEN, badar inte gatt for min ekonomi...:( ajajaj... far val se om jag kan betala nasta manads hyra...?! :(

Har kommer lite bilder fran gardagens filmande...:)


Getting ready for the shooting!



Action!



Chris, jag (och min shiraff hals) och en bit av Sanne!



Props for the movie! Vad ar ett house party utan de roda plastmuggarna?? Maste ju se ut som det ar pa riktigt! ;)



Take 2



Quiet on the set!



Mer filmning nasta helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0