1:a Advent

Idag har det vart en busy day maste jag saga! Klockan ringde 9am, dax for att filma en av scenerna till johannas short film, och ca 1,5timma senare nar vi var klara for Sanne och jag till New Haven och narmare bestamt IKEA. Tankte ju handlat lite julpynt och grejs, men maste saga att jag blev lite besviken faktiskt... inte mycke alls att hanga i granen! Sanne hade tankt kopa en julstjarna att hanga i fonstret, men ikke da! Fanns inget sant! :( Men detsto mer fanns det att kopa i the Swedish foodmarket... farligt farligt! Har ar vad som kom med mig hem darifran! Hade latt kunnat blitt mer, men maste ju tanka pa ekonomin ocksa! ;)


Massa gott!! :)

Fortfarande lite beskiven dock att dom inte har estrellas eller olw's... menmen! Far val vara glad for det som finns! :)

Sjalvklart blev det ju lunch nar vi enda var dar... lite svenska kottbullar sitter ju aldrig fel.
Sen blev vi lite kulturella av oss. Sanne ar tvungen att gora ett project till en av hennes klasser vilket innebar att hon maste ga pa nat museum eller nat liknande och gora vissa uppgifter om det. Nar vi enda var i New Haven sa tyckte hon da att hon kunde sla tva flugor i en small... sagt och gjort fick ju jag ocksa folja med. And the destination var Yale art gallery. Snurrade runt lite i jakt om parkeringsplats. New Haven ar en ratt rorig stad maste jag saga... menmen, till slut hittade vi en.. gick nagra rundor eftersom vi hade lite svart att hitta sjalvaste ingangen... haha. Notar som vi ar...lol Pratade me lite folk pa vagen och kan ju saga det att jag kan tanka mig hur folk ar som gar pa Yale... riiiiktiga genier. Kanner mig ju helt blast i jamforelse med dom. Parata om vanliga saker och deras orforad ar helt annorlunda... anvander big words, som inte ens existerar i min lilla varld till hjarna.
Jaja, men nu gar jag ju inte dar som tur ar...:P 

     
Bilder fran New Haven!                   

Nar vi var kalra dar fortsatte turen till Walmart dar det handlades julgran och lite annat smatt och gott som tillhor...:) Nu ar granen uppsatt och lyser sa fint! Har fatt det riktigt mysigt har hemma nu! Vad tycks?? :)

       
       

Liiiiiite mysigt har vi det allt! :)

Nar vi satt upp allt var det dax att aterga till filmningen... harda bud har! lol Ska bli sa otroligt kul och se hela filmen nar den blir klar!!! :)

Nu ar klockan 22:00 och jag kanner att jag borja sjunka allt langre och langre ner i sangen... skulle kunna somna vilken minut som helst kanns det som nu! :P Sa gar det nar det man gar i ett! I morgon ar man back to work igen... kanns liiite segt da man vart ledig ett litet tag nu. Menmen, man kommer val in i det ratt fort igen!
Imorgon ar det en stor dag for M... hoppas det gar vagen! Kommer vanta ivrigt pa ett samtal pa jobbet!! :)

By the way... rimbo bullarna jag bakade... *MMmmm mmm mmm* Blir till att gora en till satt av dom for dom kommer att ga at vill jag lova! :P


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i v.27

Sv: Åh, tack! :) Haha ja det är nog en del som går och blir gravida även här, så det måste jag hålla med dig om.

Vad mysigt ni har fått med julpyntet! Jag älskar julen. :)



Rikard sitter för tillfället brevid mig så han hälsar givetvis tillbaka. ;)

2010-12-01 @ 14:43:17
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0