2:a advent!

Sa var det redan 2:a advent, behover jag ens namna att tiden gar fort?? Jag som skulle stadat och julbakat igar... blev ju kattskit av alltihopa! Kommer mer till det senare...:(

 
Myspys!! :)


Alskar fredagar pa jobbet... vet att jag sakert sagt det forut, men tal att namnas igen! :P The company i work for har haft en "non-fiction" competition going on. Den 2:a december var sista dagen for att lamna in sina submissions och proposals, sa i fredags hade vi ett mote dar vi gick igenom allt som hade kommit in, och fick ett hafte dar vi skulle betygsatta varenda en. Det var allt fran orginalitet, creativity, presentation, om vi tror att ide'n ar sellable, om den skulle funka internationellt, vilket network den skulle passa osv... det var ratt kul maste jag saga! En del var ju bara skrattretande... "Babes and Thugs", oh my...behover jag ens saga mer? lol Vilket skamt! Men sen var det en hel del som var riktigt bra ocksa! Fick sedan rakna ihop alla poang och ge vara best top 3. Vi verkade vara ratt eniga i gruppen enda. Sen blev det ju pizza pa det ocksa... gott!! :)

Sa igar ja... Igar var ingen bra dag for min del. For det forsta hade jag knappt sovit nat pa hela natten for jag var sa nervos for detta appointment jag hade pa lordag morgon, och for det andra sa hade jag en jobbig drom den lilla somn jag val fick! Ar inget fan av att ga till lakarn, har aldrig varit det och kommer nog aldrig bli det heller! Dagen blev inte alls som jag tankt, borjade ju inte bra maste jag saga.. fick reda pa nanting som gjorde mig lite radd och hela dagen vandes ut och in. Minns inte nar jag grat sa mycket sist. Kunde inte sluta... taranra tog aldrig slut. Maste saga att jag ar sa otroligt tacksam over mina tva roomates som aven ar mina tva basta vanner, och sjalvklart M!! Vet inte vad jag hade gjort utan dom! Specielt dagar som gardagen! Eftersom ingen i min familj ar har har dom blivit min lilla familj har borta. 

Aven fast det kanns liiiite battre idag, sa kommer detta alltid att finnas med mig i tankarna from now on... risken finns alltid dar och jag erkanner... im scared!!
Jag maste forsoka att inte tanka det varsta... Forhoppningsvis ar det inget att oroa sig for, men still... i cant help it. Ringde hem till mamma idag och pratade lite, kandes lite battre efter det maste jag saga! :) Synd att familjen dar hemma ska vara sa langt borta ibland..:( Men som sagt, dom ar inte langre bort an ett telefonsamtal, och tacka vet jag msn och webcam!! :) 

Nu ska jag snart ringa min underbara och saga god natt for snart ar det sagen som galler, sen ar det mandag och ny vecka pa g...

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anna i USA

Det forklarar ju en hel del da. :) Vad skont att han nu ar Amerikansk medborgare! Oh my bad jag todde ni var gifta. haha!! Tokigt det kan bli...

Hoppas det inte ar nagot allvarligt.. Men skickar lite styrke kramar i alla fall.

O som sagt Familjen i Sverige ar adrig langre an ett telefonsamtal bort!!

Kram pa dig

2010-12-10 @ 02:31:37
URL: http://annaedback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0